|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Någon som vet hur det fungerar? Jag misstänker att det är oljenivåkontakten som sitter på sidan av klumpen på oljetråget (Närmast jordflätan)? Någon som vet säkert? (Det står inte någonstans i Haynes-manualen.)Gör den något mer än tänder lampan inne på instrumentbrädan, i så fall? Påverkar den motorn i övrigt på något sätt? Går den att ta bort, eller blir det problem då? Jag håller på med modifieringar av motorn, för att få in den i min Triumph GT6. Tacksam för svar! | |
|
Oljenivågivaren går utmärkt att koppla bort, den påverkar bara lampan i Check-Panel:en. Om det du beskriver är nivågivaren kan jag dock inte svara på. På iX:en sitter den monterad underifrån. Kiip Spiiding! |
|
|
Kanon! Tack för dit svar Kiip Spiiding!! Jag har ingen annan kontakt monterad i de regionerna, så jag gissar att det är den... Du är duktig att svara du, tycker jag. Jag har ställt en del frågor i forumet och har, tacksamt noterat, att du svarar nästan jämt. Forsätt gärna i den stilen! ;o) Vi höres säkert igen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.