|
|
|
|---|---|
|
Tjena =) Ny här på forumet och är i svängarna att köpa mig en bmw igen! Var inne på att köpa en 328, men är lite sugen på en M3a! Jag har hittat en på blocket som ser fin ut! Länk Den har ju dock gått 22.000 mil så jag är lite nojjig :S Ännu nojjigare blev jag när jag fick tillbaka ett mail från dem och de skrev att den saknar seevicebok! Någon som vet något om denna bil, eller rent av kanske själv har ägt den innan? Bor i Helsingborg så det är inte bara att åka upp och kolla på den precis...Han skrev att den går mkt bra i drivlinan, är tight och fin & att vanosen inte låter något. Tankar, funderingar och synpunkter? Mvh Kim | |
|
jag skulle nog letat vidare, känns som den kan ge mkt problem, om de inte finns en hel drös med papper på alla servicare. men visst kan du få ner priset till 50-45 så kan man ju diskutera de. nu är ja absolut inte någon expert på bmw.....tror du kommer få mer ut låtande av duktiga personer |
|
| Ja, jag är tveksam som sören...ska ta o ringa dem o fråga en massa...kan ju va så att där finns en massa papper ist. Men det är skumt att där inte är nån bok, den har varit i sverige sedan -99.. | |
|
Det är jag som äger bilen, är den bekant till mig som äger bilfirman. Dom får ha hand om försäljningen då jag jobbar som resande säljare och inte alltid kan visa bilen pga jobbet. Vad det gäller servicebok så stämmer det att det inte finns någon. Men detta är den tredje M3 E36 jag äger och den beter sig precis som mina andra två som gått 19000mil och 10000mil. Dessa hade fulla serviceböcker. Bilen funkar klockrent i drivlina och finns ingenting att anmärka på. Vad det gäller utsidan så är ett dimljus sprucket. Självklart finns det stenskott och andra skavanker efter 22000mil. Vad de gäller priset så behöver man inte vara en raketforskare för att förstå att jag inte går ner till 45-50 som beme gärna hoppats på. Detta är den överlägset billigaste 98 Limo som är till salu, det jag begär det begär folk för sina 93,94 or och kan enligt mig inte jämföras. Välkommen att höra av er om ni är intresserade utav att köpa sveriges billigaste M3 98! Mvh / Niklas |
|
| Du har pm grannen08! | |
| Det där är min gamla bil som jag ägt i 10 år. Den är inte skruvad iaf :) | |
| kim_hbg: Granska historiken med lupp och tro inte allt som skrivs på nätet. Framförallt inte från nyskapade användare på ett internetforum! Kolla historiken via vägverket och ring upp tidigare ägare istället! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.