|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Har något ljud som kommer vänster fram (tror jag) när jag startar och stänger av motorn. Låter nästan som en diesel. Försvinner direkt och bilen går bra i övrigt - 19 000 mil. Kanske det är ngt som typ "slår" emot ngt eller att något fäste skulle vara löst men om det vore så borde jag höra det när bilen är igång också. Någon? "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Hej! Vänster fram,där sitter Disa enheten /variabla insuget...kan de va den som spökar? Fast borde som du säger låta hela tiden isf.. Mvh superman |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Känns somom det kommer längre ned ifrån än så. DISAn är kass eller den slammrar men det är inget sådant ljud. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Möjlighet att någon filmar när du startar upp den? Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| jag har samma problem på min E90 330i -05, men endast när man stänger. Jag har funderat om det är luftintags boxen, den kan ju röra sig lite och ger ett liknande ljud när man ruckar på den lite. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.