AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
439

Begär jag för mycket?

Vad tror ni experter, begär jag för mycket?

Länk

mvh
Berg

"Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Tror kring 80 är ett realistiskt pris. Kanske kan prutas till vad vet jag.
Lcyka till.
Asken
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Det går segt att sälja terrängbilar på BMW börsen!
Länk
Den kanske också är för dyr?

fyrhjulsdrift är roligast!
Styrman1:
Din tycker jag absolut inte borde vara för dyr, för om din är för dyr då ligger ju min åt h****te för högt.

Men något skumt är det nog. Jag har haft 400+ besökare på annonsen och inte ett mail har jag fått, inte ens ett skambud.

mvh
Berg

Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
Det är inte speciellt ovanligt att man får många besökare och nästan inga svar, det har hänt mig oxå. Min gissnig är att det finns hur mycket folk som helst på BMWPower som surfar runt bara för att kolla priser och klickar på något som låter antingen bra eller skumt... Många av surfarna är mkt prismedvetna och kan man få en liknande bil billigare väljer de flesta den billigare...

Ang. priserna tror jag inte att du får 90' för din -94:a och den verkar vara måttligt utrustad?
Tyvärr tror jag inte du får mer än 70', men ibland har man ju tur så jag ska aldrig säga aldrig...

Tänk att jag inte får mer än 59' för min 750 som kostade 700.000:- ny! Men det är ju efterfrågan som styr.

//Daniel
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Berg, många kollar på annonserna bl.a. för att få en uppfattning av priserna, jag själv gör det. Jag ska köpa en E34 Touring inom några månader, vi väntar tillökning i familjen och M3 E30 är alldeles för lite för det.

Jag har titta på priserna nu i ca tre månader, jag tror som Asken, runt 80 är en lagom pris men är din bil väldigt fin och du inte har bråttom så kan du ju prova med 90 ett tag till.
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Glömde en sak, det kanske bara jag som tycker det här men jag tror att du tjänar på lite bättre bilder, de du har nu är lite för mörka, om du har möjlighet ta några bilder på dagen.

Mvh Abbe
Jag vet att de är dåliga, men det var det enda jag hade för tillfället. Får försöka fixa bättre så snart som möjligt.

mvh
Berg

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Jaså det var din bil berg: såg annonsen.
Nya projekt på gång , du har väl inte haft den så länge?? jag kanske minns fel??

MVH
Hasso
Ett halvår ungefär. Andra ekonomiskt kostsamma investeringar inom samboförhållandet kräver billigare bil.

mvh
Berg

st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Danneman:
du kanske vill byta?
berg35:
jag fick några bytesföslag men det blev inget.

fyrhjulsdrift är roligast!
berg35:
Kom till Jönköping på lördag så ska jag fota åt dig.

Mvh.
Micke Olsson
Kan inte. Det är Fallens dagar i Trollhättan till helgen och det tänker jag inte missa. Men tack för erbjudandet.

mvh
Berg

Är det någon mer som har någon fundering över min prissättning?

mvh
Berg

L3
323
L33t
Bmw M3 -89
Bmw M3 -01
Jag hittade en 525 Touring -93 till min syrra förra sommaren den är svensksåld fullutrustad (skinn, ac osv.)och fullservad men med 20 000 mil på mätaren då,
hon gav 63000 för den och det var ett år sedan kanske
kan ge dig en indikikation.

Jag tycker att du ligger minst 15 -20k för högt i pris men det är min åsikt.

Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
styrman1,
Nej, det skulle inte kännas speciellt bra att byta ner sig till en 525:a som har gått 25000 mil, för nästan samma peng...

Men om det är någon som har en 535:a för runt 40' så är jag intresserad. Är ute efter en 90:talare med 17", ac och skinn.
Hittade en -92:a med M5-fälg, skinn, sc, navigator mm 21000 mil för 40' fast det var långt att köra.

//Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.