AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.121

Telefon försvann i M3 E46

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Provkörde en M3a idag E46 underbar bil:)Nu till problemet under körningen så gled min telefon ur min vänstra ficka och hamnade under förar stolen jag kunde inte stanna just då hur som helst sen när jag stanna skulle ta upp den var den borta,Jag fattar ingenting luren den är så tunn att jag misstänker att den gled in i luft kanalen under stolen!Men hur får jag ut den?Nån som har varit med om det?Hjälp,tips uppskattas
tack på för hand
Har inget direkt svar på din fråga men jag har för mej att jag har läst någon annan tråd här om just ditt problem.

/Bellamy
Gee
Dum fråga men har du provat att ringa den för att höra var den eventuellt har glidit hän?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Japp,, misstänker starkt att den har hamnat i den vänstra kanalen alltså närmast förardörren..Jag har provat köra uppförs backe samt bromsat hård men det hjälpte inte sjukt ju!!
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Den ligger nog under stolen, har hänt mig flera gånger, lite svårt att komma åt först men petar man i där under stolen med nånting smalt och tunt så känner man den och då är det bara och peta fram den försiktigt.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Japp japp det löste sig,Ställde mig uppförsbacke och backade ner och bromsade hårt samtidigt som jag ringde med hjälp av vibbrationer samt bromsningar fick jag ut den,,Tackar för hjälpen..
Kul story.. Skönt att det löste sig iaf..
Detta hände i min gamla m3 e46, polarens iphone gled in i luftkanalen som man inte kommer åt utan att mer eller mindre demontera golvmattan/stolen. Detta problem löstes dock efter en massa bromsande och gasande med rondellkörning ;)
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Typist jag har oxå ifone
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.