|
|
|
|---|---|
|
På modellemblemet bak på luckan på min e46 M3a sitter färgstripsen med ett vanligt klistermärke, alltså inte "inplastat" utan endast pålimmat på emblemet. Det har blivit lite solblekt och fult. Jag har hittat ett ställe som säljer dessa i USA men frakten var helt hutlös för en liten papperslapp. Någon som vet om de går att få tag på någon annan stans? Alternativet är ett helt nytt emblem men det är jag inte så sugen på. Ett annat är att ta bort hela emblemet helt och hållet vilket jag är funderar på också. Tips mottages tacksamt! | |
|
Jag hade köppt ett nytt emblem. Sök på ebay. Finns massor av varianter på emblem av allehanda slag där. Både original och kopior. Brukar vara billigare inkl frakt än att handla av BMW i Sverige. Men kolla detta innan. Ibland blir man positivt överraskad av prissättningen på vissa reservdelar. Dock brukar alltid emblem och liknande vara högt prissatta i Sverige. Det är faktiskt lite märkligt att det bara är en klisterlapp på originalemblemen. Men de verkar hålla rätt bra, mitt emblem ser ut som nytt fortfarande. Kan inte minnas jag sett någon bil med halvrisigt emblem faktiskt! Men man vet ju iofs inte om de är bytta någon gång... "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
| Tack för svar. Verkar vara ebay och komplett emblem som gäller. | |
|
Varför kostar du inte på dig ett originalemblem hos BMW när du har en sån fin kärra? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.