|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har fått ett problem med min 320D-06. Ibland rycker motorn till, jag kan tänka mig att bränslet upphör att sprutas in under ett ögonblick. Det inträffar oftast när jag har lite gas alldeles efter att jag motorbromsat. T.ex kring 1500 rpm. Vad kan vara fel? Kan det vara någon givare som inte funkar som den ska? Jag funderar på om det är laddtrycksgivaren. | |
|
Är det ingen som har en idé om mitt problem? |
|
| Inget mer svar än att jag upplever samma sak ibland. ska ta och hälla i insprutningsregöring får vi se. Jag tror inte det hjälper, men ändå. I mitt fall händer det när det är varmt ute, och inte varje dag. | |
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Mazda MX-30 -22 |
Även jag upplever detta sedan någon vecka tillbaka i min 320d -06, ingen som vet vad det kan vara? |
|
Jag kan meddela att problemet försvann för mig efter ett ganska långt tag. Det senaste året eller drygt det så har den bra. Jag vet fortfarande inte vad det berodde på. Kanske sot i någon givare eller nåt som brändes bort? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.