|
Sida 14 av 14
|
|
|---|---|
|
Åh, absolut. *karda* Har det varit "krig"? Isf missade jag det. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Det var ett silent war. ;) | |
|
Det är fint grabbar. Så stämmer vi upp i en liten sång tycker jag... Länk Ursäkta, men jag tyckte det var passande nu så här i fredstider. Kan Friggebp så kan vi. |
|
|
Hahaha, hon blev ju utbuad! Betyder det att du buar åt oss också, Peter_55? ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Apropå att begå dumheter i trafiken så skulle jag kunna fylla ett antal sidor i denna tråden om just det,mig själv inkluderad. Det kan ju faktiskt vara så att just denna lastbil som C.Ek höll på att smälla med precis hade fått upp farten för att överhuvudtaget kunna köra om,han hade kanske legat efter denna en god stund och nu fanns chansen.Självklart måste man ju avbryta om det kommer ngn. annan bakom,kanske kollade han inte i spegeln vad vet vi? Helt klart verkar det ju som om han betett sig vårdslöst.Ett tips till alla där ute nu när det börjar bli vinter:håll fart åtminstone uppför backarna så slipper ni all stillastående tradare där,farten är av avgörande betydelse för att komma fram med last.Nuför tiden skakar man bara på huvudet åt alla stressade bilister som bara SKA fram,värst är det på sommaren med full packning och barn ibilen. | |
|
Hur orka att bråka om en det ena en det andra Vi är alla i trafiken och skall kunna umgås på ett vuxet vis om någon kör som en idiot så låt dem hållas det är förmodligen de som inte mår bra bara Sen tror jag att vi alla någon gång kör som en idiot För annars hade ingen krockat eller råkat ut för något i trafiken Kramas där ute Ha deT |
|
| Peter_55: Fantastiskt roligt, en riktig klassiker. Carl B´s min när Friggebo släpper bomben... | |
|
Ett stort PLUS till thom525!!! Tänk om alla kunde ta det lite lugnare i trafiken o släppa på tyglarna en anning istället för att bara bränna fram o tro sig att just dom har rätt. Vägarna är ju almänt plats som ägs av staten - inte bilister! Som jag sa/skrev tidigare - du må reta dig på lastbilen men lastbilen retar sig på 10 såna som dig. Annat alternativ som många av mina f.d kollegor säger - "har du inte kört buss eller lastbil så håll trutten eller sätt dig bakom raten!" BMW - Beroende Med Wilja |
|
Ekin |
Håller helt med Grabber! tänk också på att Yrkeschaufförer kör nästan varje dag året runt. men även dom kan göra misstag ibland. men om ni skulle försöka hjälpa varandra istället för att sätta den andre på plats för att han gjort nåt fel så skulle allt flyta på bättre! p.s. jag är lastbilschaufför |
|
O så kan det gå... Länk Vad jag fått höra från en annan chaffis så var det hjärtan som sa ifrån förmodligen pga stress. BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.