|
|
|
|---|---|
singato |
Displayen har gått sönder och jag vill byta till orginalfil !!! Detta går fort....Tack!! |
| shit pomfritt , redan gått sönder ? :P du har ju precis köpt den hehe | |
singato |
Hämtade kompisarna på , RTSn låg på golvet i baksätet och en av polarna råkade trampa sönder displayen. Så kan det gå när man ska va snäll!! |
singato |
Hämtade dom på afterbeachen ska det stå... |
|
inte nöjd med vtech steg 2 ? eller hur kommer det sig att du vill byta tillbaka till original ? nyfiken för att jag själv går i tankarna på att mappa min. |
|
Ghost Rider |
har en du kunde lånat men ligger i fel ort Christer Andreasson BMW 335D Coupe |
singato |
Är nu i Paris, varit i Barcelona och är nu på väg upp mot Sverige igen. Steg2 har suttit i hela tiden och har funkat klockrent!! Jag hade bara kört stadskörning under ett bra tag, därför gick bilen in i Limp-mode, men det försvann vid några mils motorvägskörning. Bilen har fungerat felfritt sedan dess. Ny RTS fick jag dagen efter att jag beställde den, då displayen hade blivigt söndertrampad när den låg i baksätet. Jag skulle köra på Vtech alla dagar i veckan, bilen går grymt bra och det funkar kanon, sen är dom väldigt duktiga och hjälpsamma på vtech. |
|
vafan, limp-mode på dessa bilar också ? va i helvete vilket skit .. ska fan sälja min BMW o köpa Audi ... inga limp-modes där inte ... semestern vart bra ? :D hehe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.