AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.293

krockskadad bmw i hbg-La ev Malmö sökes

Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Min fd tjejs bror blev utsatt för ett mordförsök i lördags kväll läs länk
Länk
och länk
Länk
om någon sett den mörkblå bmw´n sett någon nykrockad bmw ståendes eller vet något om det kontakta polisen, om ni inte vill bli inblandade så finns tips telefon och det gå givetvisr även bra att kontakta mig

Jag hoppas mitt inlägg får ligga kvar och inte blir raderat då det känns viktigt för mig att dom här killarna åker dit.

/Pelle
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Man undrar ju vad det är för dårar som åker runt med en yxa i bilen.
Bara tur att killen inte dog. Hoppas att polisen får tag i dessa personer.
Kolla på Flashback istället.
B2
178
B2L
E30 318 Cabrio -92
Alfa Romeo GTV 3,0
Jag hoppas verkligen att de j***a asen åker dit även om vi nog inte ska förvänt oss att de plockas bort från samhället efter ett eventuellt gripande. Instämmer med föregående talare, flashback är nog ett bättre ställe att söka på. Jänkefolket verkar leva farligt nuförtiden med tanke på den allvarliga misshandeln med järnrör som skedde i Helsingör för någon månad sedan. Av fotot att döma verkar gärningsmännen här ha samma signalement som vid misshandeln i Helsingör. Dessutom kördes en äldre herre ihjäl i Landskrona den gångna helgen av fyra gärningsmän med liknande ursprung...

Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Där finns tråd på fb men det skadar inte att lägga ut trådar på alla tänkbara ställe. Min tanke med autopower var att folket här inne reagerar över bmw, spec om den står på ett udda ställe.

/Pelle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.