|
|
|
|---|---|
|
någon som vet om hantagen på E46 är samma på tex 320 som M3? eller passar alla E46 hantagen på alla? | |
|
Jag är ganska säker på att det är samma till alla e46. Ja förutom att det på förardörren finns ett lås då rå. Men själva handtaget lär vara samma runt om. Det är ju två delar faktiskt. Kolla realoem.com eller med BMW för 100%-igt svar. Niklas Fransosen |
|
| hmm bra, tänkte klä in de i kolfiber, men vill kolla så man kan köpa ett par från skroten å göra ording | |
|
Kul idé :-) Det är inte så stora "glipor" på delarna som det kan kanske bli trångt när det ska monteras ihop. Lycka till dock, det funkar säkert om man är noga. Annars vet jag att du kan köpa på nätet, CA-automotive i England har en massa delar till BMW i kolfiber. Det kostar nu iofs en hel del så det kan vara ett kul sommarpyssel att försöka själv! Niklas Fransosen |
|
| Handtagen skiljer sig före/efter facelift. | |
| när kom facelift? å är de mkt skiljer dom åt? å är de bara på M3 dom har facelift eller är de även på vanliga 3 serien och? | |
| Faceliften kom -02 och det skiljer så att de äldre handtagen öppnar rakt ut och de nyare öppnar utåt/uppåt. Detta gäller sedan/touring. Om det skiljer för coupé vet jag inte, men det går ju att kolla tex via www.realoem.com | |
|
okej, gäller de även vanliga 3 serie? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.