|
|
|
|---|---|
|
Vad trött man blir........ Åkte Å prov körde en m3 E46 som enligt säljaren fick mig tror att de va en kanon bil, allt han visste va 2 små bucklor man knappt kunnde se, de var allt. Åkte ditt å kollade.... Hmm de första ja ser är att all fälgar är så kanstötta, lack släpp. Ja kunnde lätt räkna upp 15 st bucklor var av 6 på bagaglucka...... Så de blev inte affär | |
|
Lider med dig...råkade ut för detsamma med en M5 e39 i lördags.. Säljaren "glömde" berätta att bakvagnen höll på o fara ner i diket vid varje växling= livsfarlig bil! + att han förstört lacken med en polermaskin... Man borde fan kräva bensinpengar för att man kört i onödan! GRR |
|
|
Dessa nivåsänkta människor som beter sig på det viset borde spöas rätt rejält. Vad tror dem när dem ljuger ev. spekulanter rakt upp i ansiktet och ljuger om bilens skick? Vissa verkar tro att intresserade spekulanter om skall komma o kika på bilen är blinda eller hoppas på att folk kommer att köpa skiten ändå när dem väl är på plats... suck Har vart med om samma sak rätt många ggr och man blir lika trött varje gång. Som hämnd brukar jag åka på en lång provkörning och gasar lite extra/rätt hårt så dem åtminstone få ngt sorts straff... BMW M-POWER |
|
| berne: du skulle inte möjligtvis kunna p.ma mig länken till bilen? håller med på att kolla runt lite så slipper man kanske bege sig iväg på långa resor för sådan skit =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.