|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det är ju typiskt jag har farsan & han sambo på besök. Kanske man kan smita ifrån en liten stund, eller inviga faderskapet i BMW´s underbara värld.... så får som om jag dyker upp. | |
JPM |
Gott att solen kikar fram igen... "Juan Pablo Montoya for President" |
|
Perfekt väder! Jag kommer som sagt, tar med mig Schnitzer + polare, sambon, en tjej till, en snubbe till och lillgrabben. BiTurbon kommer vara knökfull (fast Schnitzwer åker naturligtvis sin egen autobahnstormer) :D Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Har fixat Kaffebröd till 10- 12 pers. tar med en pumptermos kaffe 7-8 koppar ?. så det får väl bli lite knytkalas. Själv åker jag aldrig utan maskinisten Stefan (Bil O Elservice)när det är bilfluktande på gång:))) Redarn: Tur att du har turbo när det blir fullt lass. MVH Hasso |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Text o bilder finns på min frilanssida:)) MVH Hasso |
|
Hasso: Jag tyckte träffen var bra. När man är lite mindre folk som träffas så brukar det vara lättare att ta kontakt med de flesta. Trevligt med text och bilder på din frilanssida. Det är alltid roligt att prata med personer som har samma intresse. //Schnitzer |
|
Schnitzer. Jag har också svårt för kolossal träffar . man missar alldeles för mycket, för då vill man se allting på så mycket som möjligt, föredrar att studera en bil i taget i detalj, dels lär man sig mera och får ett helt annat intryck, än att bara skumma på ytan. och det är lättare att memorera bra lösningar och detaljer. En av anledningarna att jag aldrig åkt på Jänkemeet i Västerås bla, trots att det firade 25 år eller nått sånt.Däremot i Askersund i helgen så är det ett betydligt trevligare meet för jänkebilar mm,men det har också blivit rätt så stort numera. MVH Hasso |
|
Kan inte annat än hålla med! Tack för en lite men supertrevlig träff, hoppas alla hemfärder gick bra och ut incidenter! :) Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
Jag hade oxå himla trevligt. Kul att man slapp från jobbet i hyfsad tid. Hasso: tack för kaffet, jättegott :-) På återseende |
|
JPM |
Tackar också för en trevlig träff. "Hasso" Du hade helt rätt....kändes som jag körde moppe hem efter turen i M3 a:n.... :-( Önskar samtliga en trevlig helg. /Henke |
JPM |
Hasso var hittar jag din sida? "Juan Pablo Montoya for President" |
|
Länk mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
327i Nm Power |
Tyckte det var en mycket bra träff där man fick kontakt med alla. Ett särskillt tack till quixotic2, för en enorm upplevelse i BiTurbon. |
|
Vill oxå tacka för en trevlig träff. Hoppas vi ses snart. Annars ses vi nästa år?!!! Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
|
Ja hoppas det blir fler träffar där, perfekt plats, BiTurbon flyttade på sig om man säger så, en riktig pärla, den svarta M6:an var en riktig skönhet också! //Sniffer M5 3.6 (1989) |
|
Länk Lite nytt på Stockholmssektionenshemsida. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.