|
|
|
|---|---|
|
Främre/yttre bärarmsbussningen bak (den som sitter precis innanför sparklådan bak) har gett upp helt, och det är svår att se hur den ska se ut. Men det är lite knepig på reservdelssidorna att fatta vilken det är jag ska ha, då flera busssningar kallas för bak/yttre bärarmsbussning. Nån som vet och kan länka till villken jag ska köpa på Meca, Mekonomen eller liknade. Tack på förhand. | |
|
Detta ska du ha på mekonomen. Artikelnr: 08-80019 Benämning: Bussning länkarm bakre vä/hö nedre sats, för båda sidor Bild 7 Pris: 366.00 Rekomenderar Powerflex om du endå ska byta. Smidigare att sätta på powerflexen också. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Förlåt blev fel. Nästa blir rätt :) Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Det är dessa du ska ha. Artikelnr: 09-80011 Benämning: Bussning länkarm främre vä/hö för längsgående stag, inre dia 12 mm, ytterdia 60.5 mm, L 49 mm Pris: 156.00 Rekomenderar powerflex endå :) Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Tack !! Jag ska riva bakvagnen till hösten o byta allt, då blir det bättre grejer, nu måste jag bara fixa den akut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.