AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.580

Merca C-Klass Coupé

Provade coupén igår och den var riktigt trevliga att köra men den var väldigt direktstyrd som fick till följd att den var väldigt tail-happy. Roligt till en början men sen funderar man ju hur den är om man pressar den mer än jag gjorde.
Men snygg är den, provade den med lilla motorn på 156 hk.
460.000 är det facila priset på den bilen. För dom slantarna vill iaf jag ha mer motor.
Skönt att se att det finns alternativ om alla framtida BMW:ar ser ut som nya ettan i fronten...

Dr
296
Dr Bilfåne
Varierar ständigt.
Ja, den är aptitlig, utan tvekan. Men den du provade måste varit duktigt utrustad; med minsta motorn ligger den runt 319k i grundpris. Och 460k räcker ju till en 350 med 7G-Tronic.
Reagerade över det också säljaren nämnde det då just den bilen skulle säljas om två månader. Den hade automat med paddlar annars tycker inte jag att den kändes så maxutrustad. den hade en stor panoramataklucka iof.
Tänkte gör en liten undersökning kändes som att min 335 kunde köras bra mycket snabbare på samma sträcka då den känns mycket stabilare när det svänger. Om man då bortser från min bils rejäla kraftövertag.
Den hade även AMG-pkt minns jag nu.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.