|
|
|
|---|---|
|
Har ett litet problem.. bytte till simons sportsystem förresten , och det låter riktigt mysigt. men, jag körde på en hare häromdan..i riktigt bra fart och nu hörs det klonkljud o det kommer vibrationer på höga varv och när jag motorbromsar.. jag drog upp den på lift och kollade.. mkt riktigt,kat. sitter snett på ngt konstigt sätt.. den slår emot på ena sidan. Någon som råkat ut för samma sak? hur kan man göra för att rätta till saken isf. "Bmw, varje mans dröm" | |
|
Jag körde på en sten en gång, avgasystemet blev skevt och tog i kardanen när man svängde höger. Bara att ta fram blåslampan om inte skruvarna släppt. Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Var det inte en katt du körde över?:-) Haft samma problem med min, två gånger. Första gången så var det våld som gällde för mig. Jag bände med en planka tills det blev bra. Andra gången (till följd av den första gångens reparation...???) så var det en upphängning som häll på att låssan från avgassystemet. Då var det svetsen som gällde. |
|
| Men.. jag har försökt ett antal gånger o böja rätt o ändra på allt..men inget hjälper. ska man försöka sig på att svetsa då? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.