AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.458

bmw m3 e30 imolaröd!

Sida 3 av 3
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Kanske bäst ägaren själv svarar iofs men....enligt ett av inläggen på första sidan i denna tråd så har bilen ifråga varit med om en lättare obetydlig krock, blivit helt omlackad i samband med krockskaderep. Att man sen valde nyansen imolaröd har väl egentligen inte särskilt stor betydelse....iom en och samma färg kan ha många olika nyanser.

Finns ju exempel på (ett fåtal iofs men ändå) bilar som behållit originallacken ända sedan bilen var ny, hur ser då denna originallack ut efter alla åren, jo den bleknar ju faktiskt en liten aning.....så att....det har kanske inte sådär jättestor betydelse....enligt min uppfattning iaf

Här är en sida med samtliga färgalternativ som fanns för m3 e30: Länk

Mvh Ferenc
Som svensksåld 90.a med 215hk hade den i så fall varit brilliantrot, men denna lev. av BMW i diamantschwarz kulör.
Det ser ut att vara en seriöst utförd omlackning på den bilen med tanke på originalkulören.

-Upplev körglädjen i M3 E30!
behrozosogh
hej på er!

VILKEN bil säger jag bara, den är underbar att köra. nästan roligare än porschen jag har :)
många som gör tummen upp när man kommer med den :) känns alltid kul.

som ni säger så är bilen omlackad, den har varit svart från början.
lackeringen har gjorts RIKTIGT proffsigt, hela bilen har demonterats och lackats. den är röd i motorrum, bagage, under bilen och i bilen.
färgen är imolaröd 2 från bmm. det är bilderna som skapar en ovisshet. i verklighet är den riktig läcker med sin imolaröda färg.

bilen är verkligen i VÄLDIGT bra skick. allt el o allt annat funkar som det ska.
tänka byta alla oljor i bilen nu under vinter o försöka o förbättra allt o hålla den lika fin som han är :)

jag är väldigt nöjd med bilen måste jag säga. går inte o låta bli o smila när man kör den :)

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn..
behrozosogh
finns ingen EDIT i detta forum, såg att det vart lite fel.

det är bmws imolaröd 2 lack.
tänker byta alla oljor i bilen ska det stå....

är nämligen nere i dubai och klockan är över 3 på natten här o man e lite trött :)

Kom till Brostugan måndag om två veckor och visa upp den, det brukar alltid komma en 2 st M3 E30 så du är i gott sällskap.

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Grattis Behroz!

Alpina B8 Länk
behrozosogh
tackar tackar :)

är tyvärr nere i dubai, kan inte dyka upp då, blir kvar här ett tag. tack ändå :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.