|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Personligen tycker jag det är för högt pris med tanke på "fel" färg, men det går ju att ordna till! Alpina B8 Länk |
|
|
Håller med om att priset är lite för högt.....men i gengäld....om skicket är det rätta.....kan det vara värt att betala lite extra dollars....det brukar löna sig i slutänden....att slippa kostsamma renoveringar/reparationer framöver Mvh Ferenc |
|
|
Tja. Blev det nån ny m3 e30 ägare igår? |
|
behrozosogh |
Tja! sorry att jag svarar nu, har varit upptagen med o köra den nya bilen :) VILKEEEN bil säger jag bara. den är i kanon skick, extremt fint skick och allt funkar o lirar som det ska. vilken körkänsla, har ägt 6 st M bilar genom åren, men denna tar priset. helt fantastiskt måste jag säga. får bli lite träffar o så nu när man e tillbaks i M träsket :) De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
|
Grattis till en sådan speciell bil, man blir nog glad varje gång mån sitter i en sådan pärla. |
|
zcooter |
Fick du ner priset liiiite????? Jag är lite nyfiken på vad priset för M5 20 "jahre motorsport GMBH" slutar på? Någon som är köpsugen på en jubileumsbil som dessutom är "handbyggd"???? |
behrozosogh |
han e sååååå fin o hel, så den är värd mer än så. tro mig |
zcooter |
Ja, men då är väl alla glada o nöjda!!!! Kul för dig!!!! Stort grattis o mycket nöja |
behrozosogh |
tackar tackar :D |
|
Men hallå! Skärpning. Två sidor och inte en enda bild på bilen. Grattis till bilköpet. :) ///BMW - Was sonst! |
|
behrozosogh |
här kan ni se på bilder :) Länk klicka för att förstora :) |
| Så jäkla fin! Grattis! | |
| Hur fin som helst! | |
|
Grattis till köpet! Nästan att jag ångrade att jag sålt min, men bara nästan! :) Alpina B8 Länk |
|
|
Nja erkänn Abbe, visst suger det i M3E30-tarmen. ;) Bilen såg jättefin ut. Finns den/du med på M3E30-registret? ///BMW - Was sonst! |
|
|
Nä, inte helt! Men en M3 E30 cab tackar jag inte nej till! Eller en SE! :) Alpina B8 Länk |
|
| grattis. det där är min drömbil. | |
|
Ojdå, hade visst missat detta, nåja jag skyller på att det är semester! :-) Ett mycket vackert exemplar av m3 e30 och det verkar ju som om skicket är i det närmaste perfekt, så som jag beskrivit i tidigare inlägg i denna tråd. Det är bara att gratulera! :-) Alltid kul när fina exemplar av denna bilmodell bevaras och får leva vidare. Jag antar att du lagt ett antal mil nu under dessa veckor. För det är det som är poängen med denna bilmodell, att KÖRA den! :) Den perfekta balansen/viktfördelningen, den go'a körkänslan med väghållning som är i det närmaste fantastisk!...Att smiska rundor på krokiga småvägar med sin M3 E30 är så barnsligt kul! :) ...dogleg-lådan med ettan bakåt, bilens (förhållandevis) låga totalvikt och inte minst.....den varvvilliga S14-motorns härliga avgrundsvrål när man någon gång ibland (men dock inte alltid) stampar plattan i mattan och låter den varva ända tills rödmarkeringen!! :-) Visst, hästkraftsantalet kanske inte är så stort jämfört med modernare M-modeller, men man ska se till helheten. Bilmodellen fyller ju trots allt 25 nästa år. Undrar bara vad det är för storlek på fälgarna, jag gissar på 18" det ser så ut Mvh Ferenc |
|
|
ska väl tillägga att man inte gärna gasar järnet konstant och alltid med en m3 e30 i mint condition, det var inte så jag menade.....men någon enstaka gång kan man låta maskineriet jobba lite....det mår faktiskt bilen bara bra av, iaf motorn Mvh Ferenc |
|
|
Det är verkligen en fantastisk bil men är den Imolaröd som flera här skriver? Jag tycker den ser original ut och då hette väl färgen Brilliantrot? De Imolaröda bilar jag själv ägt har varit lite mörkare röda men det kan ju vara kameran som spelar en ett spratt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.