|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
behrozosogh |
hej! är inne på o köpa denna bil. Länk någon som vet något, eller har något att berätta om just denna bil? vad tycker ni om prisbilden? har varit 23 ägare på den. tacksam för all svar! De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
|
Har inga bra svar på frågorna, men vilken bil! Enda M3:an med egen kaross. Urtypen, vacker, stilren och väcker habegär... Nej, nu ska jag sluta svamla så får nån annan svara på dina frågor ;) Återkom gärna om det blir affär. |
|
| dra åt helvete.....den ser ju ny ut.... | |
| Det enda som gör mig tveksam är de 23 ägarna. Är bilen omlackad? När i så fall, och varför? Den ser som sagt väldigt fin ut. Men vill bena ut historiken lite mer. Hur länge har den senaste personen ägt bilen, hur ser det ut innan dess? | |
|
Så vacker den är! Blir nostalgisk....... |
|
|
Jag tycker den är för dyr med tanke på antal ägare och ej original lack! Jag sålde min M3:a i höstas för något lägre pris, den hade då haft 7 tidigare ägare och just slagit om till 9000 mil! Ta reda på varför den är omlackat? Leta NOGA efter rost! Alpina B8 Länk |
|
| Första reaktionen WOW, andra, jag vill ha. :) | |
behrozosogh |
ägaren har haft den ca 1 år nu , o förra ägaren har haft den 4 år. har varit många firmor som har ägt bilen. bilen är omlackad för ca 5 år sen tror jag, o enligt vad jag vet så e den krockad, men vet inte hur pass. tänkte om nån som har mer koll kunde säga några ord om den. Mvh De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
|
Väldigt vacker. Borde väl gå att kolla upp hur mycket krockad den har varit? |
|
|
Ta reda på hur omfattande krocken var! Det har stor betydelse för värdet! Alpina B8 Länk |
|
behrozosogh |
nu har jag pratat med ägaren innan. den har varit lätt krockad fram höger sida, skärmen o framspoilern. i samband med det har ägaren passat på o gjort en omlack, då allt har tagits dän o lackats. gjort väldigt proffsigt. mvh De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
|
Bilen ser jättefin ut på bilderna....men det är ett överpris....om den är i MINT CONDITION (ser så ut på bilderna) är den värd ca 180k enligt min uppfattning Men då ska det inte vara en enda skråma, inte ett märke, varenda liten pryl och pinal ska fungera som det gjorde när bilen var ny, ska inte finnas någonting alls att anmärka på!!! (min egen M3 E30 håller inte ovan nämnda skick) Och så ska det finnas MASSVIS med dokumentation! Men jag skulle inte bli förvånad om den går för utsatt pris..... Mvh Ferenc |
|
behrozosogh |
ska kika på bilen på lördag. så vi får se vad som händer :) |
|
Du är försent ute. Verkar som bilen är borta. Eller snarare annonsen är borta. Mvh |
|
behrozosogh |
haha.. nja det e annonsen som e borta , men inte bilen ;) han står i garaget o väntar på mig :) |
behrozosogh |
så det är ingen som vet något om denna bil? eller har ägt den här på forumet, som kan säga några ord om den? |
|
Hade jag köpt bilen så hade ja skaffat dom där SE fälgarna mörkgrå krysseker, vackrare blir det inte. |
|
| jag krockade med en exakt likadan m3a år 2006 på väg till gävleträffen med min fd alpina. Den liknar den bilen oerhört mycket men man kan aldrig vara hundra. Sök inlägg "närkontakt alpina" här på forumet. Bilen jag körde in i va sv såld men reg nr började på N så det borde ju inte vara av årsmodell 1990 som denna. Men värt o nämna iaf i mina ögon. Lycka till! | |
|
Här är en tråd ang. den bilen; Länk Tråden är dock numer raderad, men om du hör med moderatorerna kanske dom kan hjälpa dig med att ta del av innehållet i tråden. -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
dobo, den bilen du krockade med var en annan bil, var den inte silver längst ner? Alpina B8 Länk |
|
behrozosogh |
nej det e inte denna bil. det e en annan som liknar detta. regnumret börjar inte med N . har pratat med förr förra ägaren nu som har haft den i 4 år, o han är beredd o köpa tillbaka den, så fin är den, enligt han. nu e det inte många timmar kvar för o hämta den :D tror ni att det går o sova eller? hehe återkommer när jag e hemma med den :) De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.