|
|
|
|---|---|
|
Hej, Då vi ev ska köpa en Helt ny 520DA -12 så vill jag ha en andra bil Har kollat lite på bmw 3-serie runt 30-35,00kr men vet ej om det är så billigt egentligen Har varit inne på peugeot oxå Några andra förslag? | |
|
Det beror på vad du vill få ut av bilen. Skall du ha den i enbart i transportsyfte eller? |
|
|
Min slit-o-slängbil är en Fiesta -03 Köpte den för 30k förra året och har hittills fungerat prickfritt. Billig i drift, pålitlig (so far) rymlig för sin storlek. |
|
| ska du bara använda inne i stan och så vidare skulle jag satsat på en liten bil typ nissan micra eller skoda fabia | |
| ska användas till allt men mest för transport till o från jobb affär osv o kunna klara av att köra till gbg jkpg osv | |
|
Köp en välhållen och frisk 5-serie E39.. Mvh Janne. |
|
|
Det finns ju Focus/Fabia/206/Golf. Det mesta funkar nog bra om skicket är hyggligt. Gillar Focusen då den är ganska trevlig att köra med bra köregenskaper. /Bellamy |
|
| Vad ska du ha den nya 520d till isf? | |
| Behöver 2bilar ja kör 5an frugan kör den andra. | |
| Och vem kör dom andra 2 bilarna i hushållet Passaten och 406an? | |
|
Har du fem bilar för närvarande? Det står ju 4 st i profilen och du nämner även en fiesta. __________ Mvh Grelle |
|
| Min bror o passaten är såld | |
| R1an är min o min brors men han kör den för tillfället, | |
|
Kul för dig att sålt brorsan, hoppas du fick bra betalt... =) Är det inte dags att uppdatera listan så den bara innehåller de bilar du äger? __________ Mvh Grelle |
|
|
Haha ja då:P Har uppgraderat lite nu! |
|
| Varför inte ta någon av de bilar du redan äger? | |
|
Dom bilarna kommer bytas in, det blir för dyrt att ha någon av dom behöver en bil för Max pris ca 30,000 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.