|
|
|
|---|---|
|
Har kommit över bortåt 15 st verkstadshandböcker på svenska (BMW's egna, i blå pärmar) för 70- och delvis 80-tals BMW (E3/E9/E12/E23/ETC). Det är kompletta pärmar i bra skick med samtliga tillägg och arbetsbeskrivningar. Om det är någon som behöver någonting ur dessa pärmar så kan jag dra kopior eller faxa underlag till er. Jag använder mig själv av E21 och E23 pärmarna, så de är tingade, men övriga pärmar kan jag även tänka mig att låna ut till någon som genomför en seriös renovering eller på annat sätt har behov av dem. I sådana fall vill jag gärna att ni kommer och hämtar dem, eller att vi pratas vid på telefon, så att jag vet att pärmarna kommer tillbaks till mig efterhand. Maila och hör vad jag har, det är alltid kul om man kan hjälpa till med renovering eller reparation av gamla fina BMW! :D Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.