AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.141

hur kopplar man in angel eyes på bmw e34

br
44
bringen_
320d touring
tjena jag har köpt angel eyes strålkastare från schmiedmann till min bmw e34 och jag undrar hur man kopplar in allt det är ju relä och sen är det en plus och minus som ska till batteriet men det sitter ju under baksätet har noll koll på sånt här skulle vara väldigt tacksam om någon kan förklara lite enkelt hur man kopplar in det.
mvh
br
44
bringen_
320d touring
ingen som vet??
för när man har kopplat in kontakten till angel eysen så är det ju två kontakter till som ska kopplas in någonstans men vart sitter dom kontakterna och sen är det ju en plus och en minus som ska till batteriet.

någon som vet?
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Förslagsvis kopplar du ljusen till original parkeringsljus. Lättast är väl att ta strömmen direkt från kontakten framme vid ljusen.
Behöver du en konstant strömkälla har du minst en i E-boxen.
br
44
bringen_
320d touring
okey så jag kan bara skarva ihop det asså??
jag fick med ett kopplings schema så kanske du kan hjälpa mig lite mer.
Länk där ser du hur det ska se ut. väldigt konstig beskrivning bara.
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Jag hade struntat i relät och kopplat rakt på original kontaktstycke, vill du va på säkra sidan kan du testkoppla och mäta strömstyrkan med en multimeter för att se om säkringen klarar av belastningen.
Jag skulle ju bli förvånad om de drar så mycket ström, är väl leds dessutom?

Vill du koppla enligt schemat så är det ju bara göra som de beskriver.
Sen kopplar du styrströmmen med strömtjuvar mot en kontakt till original positionsljus.
br
44
bringen_
320d touring
oket men då kopplar jag det direkt till orginal kontaktstycket istället då tack för svar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.