|
|
|
|---|---|
|
Sådär ja! Då var det dags för lite elfel i min bil. - Bromsljus Båda två har slutat fungera samtidigt. Ingen ström bak till bromsljusen alls men ström finns i bromsljuskontakten så inget trasigt där. Kan det vara reläfel då eller? - Backljus Fungerar ibland. Ström finns bak till ljusen men bara ibland. Idag fick den ström helt plötsligt men då lyste ändå inte något av backljusen (helt nya lampor)? Märkligt. - Tackluckan Fungerar också bara ibland. Lampan på knappen slocknar och lyser lite hur den vill. Är väl också reläfel men det finns ju 3st blåa relän under ratten? | |
|
Hej har du kollat säkringarna till bromsljus? du skriver att du får ström till kontakten iof då bör de ju inte vara säkring men kolla det ändå om du inte gjort det hade jag gjort alla fall =) Ang bromsljus det finns en backkontakt som sitter under bilen ganska nära katten om jag inte mins helt fel den kan vara kass eller glapp. Takluckan kan jag inte svara på riktigt med tanke på att jag har vev på min (pålitligare) =) men låter som ett glapp fel där med. Hoppas det löser sig MVH Kenny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.