|
|
|
|---|---|
| Detta är min första BMW efter en lååång rad av Jaguarer, länge varit nyfiken men slog till på en lågmilad E32:a en 735ia från 1989. Alla pappér sedan ny och jag har själv kört 600mil utan större bekymmer. Gjort en rejäl service och bytt lite givare löddat en LKM. Bilen är en trygg kamrat och det finns inte en gnutta rost, HÄRLIG! Min första tanke var att sälja til sommaren men vette fan! 14.700mil och still going strong! | |
| Önskar jag kunde infoga en bild........... | |
|
KRAFTWERK vill nog köpa den =) Kan du inte ladda upp en bild på internet då ? |
|
| kul o höra.. e32:or är verkligen fina men börjar bli ont om fina exemplar | |
|
Grattis till ett utmärkt bilval! Där har du en bil "livet ut" om du vill :) Mvh Janne. |
|
|
Finns kloka människor kvar! Jag har min sedan -96! Lika nöjd varje gång ! Åkte en sväng idag, efter 2 veckors semester med min husbil; gissa hur det kändes??!! Mvh. L Älskar när allting funkar klockrent; underförstått BMW |
|
|
Grattis till en av världens bästa bilar (om inte den bästa)? E32 är riktiga pansarvagnar och ger inte upp i första taget. Hoppas du tar hand om din pärla och lägg gärna upp bilder under din profil "gå in på mina bilar" så vi får se härligheten. Mvh Fabian. |
|
| Jag skulle gärna ha en manuell 735:a (eller en manuell Alpina B11 om man ska ta i :-). E32 är otroligt fina bilar och M30n en underbar motor. Kan bara gratulera till bilen! :-) | |
|
grattis till en av värdens bäst byggda vagnar värda den de börjar bli ont om dom bromsen är fartens värste fiende |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.