|
|
|
|---|---|
|
Åkte igår från Arvikafestivalen via Örebro till Västerås och en mörkblå E39 touring utan emblem bak (tror jag) samt en grön 318 (E36) dyker upp, varpå vi "samåker" lite fortare än man får mot Västerås. Detta "fenomen", att samåka med andra BMWs känns alltid lika trevligt och det är inte sällan som det inträffar att man är om inte annat två stycken som hänger ihop och åker. Finns det fler som är lika skadade och tycker sånt är kul? Spontan karavan-körning. | |
|
Tycker det är också det är roligt... Det är inte ofta man ser t.ex. 3-4 Volvo på rad men BMW händer det att man ser lite då och då... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
jp montoya |
Det är alltid lika kul ! The face of fear |
JPM |
Hur jävla kul som helst....... :-) ->jp montoya "respect för nicket :-)" "Juan Pablo Montoya for President" |
|
JPM >> hehe tack , din nickname var inte heller så dålig :) , var tvungen att omregistrera mig ,det är andra gången man blir överkryssad, fattar inte vad jag gjort för fel |
|
|
=) Min bimmer gillar också att ragga på andra bimmers... Hon gillar främst en och annan manlig Alpina B6 2.8 E36! :-D Ha det! Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.