|
|
|
|---|---|
|
La ut bilen här på autopower då det stundar ny bil, finns det tillräcklig info eller är det något mer som behövs? Länk Håller vädret i sig i början av nästa vecka så ska jag ta iväg den för fotografering, dessa bilder är bara tillfälliga som jag hade i mobilen. Sen så ska den upp på blocket. | |
Njuren |
Kanonannons förutom att du inte har med bilder på inredningen, väldigt viktig imho. Lycka till med försäljningen! |
| Helt OK annons. Mer info kan man inte begära som köpare. Utgångspriset är också ganska bra, men räkna med att du kommer få pruta 10-15'. | |
| Vid prut av 10,000kr då är priset bra för den utr/mil | |
|
Njuren: När jag lämnat in den till fotograf så kommer inredningen givetvis vara fotograferad. Regnumret kommer även det finnas. Liten prutmån finns givetvis men jag har inte heller bråttom att bli av med den. |
|
|
Nu är bilen uppe på blocket: Länk Även uppdaterat annonsen här på Autopower (länk ovan) Blockets begagnatförsäkring tillagd men syns ej just nu. Hoppas på en snabb och smidig affär. Synpunkter? |
|
|
Bra text med den infon man behöver, inte mer. Bilderna håller bättre kvalité än de flesta på Blocket men för att vara tagna av en fotograf är de inga höjdare. |
|
|
Annonsen är snygg och informativ - den kommer inte ställa till några problem. Men manuell Ac, vad hände där vid beställningen? ------- //Lövet |
|
|
andreas_lofgren>>Visste att nån skulle kommentera det...tror den funkar helt utmärkt men det är inte lika snygg |
|
|
melzen: Slutade med att jag fick låna en av hans kameror då han fick åka iväg på något uppdrag. För att aldrig ha fotat bilar innan så blev jag nöjd :) andreas_lofgren: Den har tre lägen: sommar, vinter och vår/höst. Man behöver inte ratta så mycket som folk tror. Har redan tre stycken inbokade som ska kolla på den, så jag hoppas på snabb affär. |
|
|
Då var jag inte helt fel ute, det syns att det är en bra kamera men tagna av någon med mindre erfarenhet. Som sagt innan så är bilderna helt ok och säljande. Lycka till med försäljningen |
|
| Det blir inga problem att sälja den bilen. Bra förhållande mellan pris/färg/mil/utrusning. | |
|
Bilen såld till utsatt pris. Nöjd säljare, nöjd köpare. Som det ska vara. |
|
| Bra jobbat! Lite tur hade du iaf ;-) | |
|
Tackar! Lite tur måste man alltid ha :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.