|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar hur denna inte blir såld: Länk & Länk Den är högerstyrd och det står att lacken inte är så bra men 90.000 kr är väl ett bra pris ändå, någon som kollat på den, har annan info ? Mvh Urban | |
| 16000 mil, dålig lack och kassa bussningar i bakvagnen. Är det verkligen billigt med 90k då? Vad skulle motsvarande bil med ratten på rätt sida ha för värde? | |
| Han talar ju bara svenska, där är kruxet, där försvann alla japanska spekulanter. En annons med otrevlig attityd är kanske inte det bästa sättet att sälja bil på och verkligen inte en bil som har ratten på fel sida. | |
|
Ja det beror ju även på HUR dålig lacken är. Nya bussningarna får man ju med så det är ju ett litet plus ang. bussningarna. Billigaste vänsterstyrda bil på Blocket kostar idag 159tkr så 69tkr är ju en del. Man kunde ju köpa den som "bus" banbil eller något om motor och drivlina är okej. Mvh Ubbe |
|
|
den som köper bilen lär aldrig bli av med den såvida inte priset är extremt bra. Sliten lack och kassa bussningar och bytt huv(kanske krockad) tyder på att bilen kanske inte är så bra skött vilket kan bli dyrt i längden. Fina högerstyrda m3or E46 kan ibland finnas på mobile.de för runt en 12-13000 euro så varför inte köpa en sådan sjysst från början? Nej jag tror inte den bilen är värd mer än 60-65000 kr. |
|
|
Har varit och titta på den. skicket var ju inte de bästa så jag hoppa... Fullgas |
|
|
Ok, tack för infon! Ja men för 60-65000 kr tror jag nog den skulle bli såld snabbt oberoende skick. Mvh Ubbe |
|
| Jag är inte så säker, oavsett så måste man betala försäkringen och en M3 är inte direkt gratis och försäkra. | |
|
Som donatorbil till nåt kul projekt borde den ju duga till! men då måste priset ner lite till tror jag... |
|
| Immy: Berätta gärna lite mer om bilens skick, har varit lite sugen på att kolla på den men man kanske skulle bespara sig den resan... | |
|
Bussningarna räknas väll endå som förbrukningsvara på en m3a? kostar 4 tusen på bmw att byta inklussive 4 hjulsinställning. Hur sliten är lacken som sagt och 16 tusen mil... Försäkringen på en m3a tycker jag dock inte är så farlig, jag betala 625 kr månaden för min. Jag blev själv lite förvånad över priset först när jag såg annonsen. |
|
|
Halloj. Bilen var troligen helt omlackad med lite rinningar här och där, på taket så har lacken krackelerat så de såg ut som man gått över hela taket med svinto. vissa inredningsdetaljer satt löst. El-hiss förarsidan funka inte. fanns en kanske 30cm ganska djup repa på passagerar sidan. Spricka i fronten (ganska långt under så syndes inte vid första anblick) Kylarn satt med strippor. Noll dokumentation. Bromsvibrationer, satt nya bromsar på den så vad de kan vara?! klonka i bakvagn han sa bussningar, men kändes som de kunde vara glapp diff med?! De låter jag vara osagt iaf då jag inte är säker!. Hållarn om de var till vänsterlyckta var trasig. Sen fanns de ju diverse mindre repor också. Den gick fint i motorn iaf all kraft fanns där och lådan kändes bra, prova inga snabbare växlingar (lite krångligt med högerstyrt de :D) De är de jag kommer ihåg var ju nån vecka sedan jag var där hoppas de var till någon hjälp (: Fullgas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.