AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.019

Vart hittar jag skydd till strålkastarspolare ?

ga
15
gamnacken
318i-02 e46
Behöver tips om vart jag kan köpa det lilla plastskyddet som sitter på strålkastarspolaren till min e46

Finner du, så får du gärna skriva det här. Har själv sökt runt lite till min brors 02:a Touring.

Har du kollat vad Bmw tar för ett nytt? Själv inte gjort det än.

Inte farten som dödar.
Det är stoppen.
ga
15
gamnacken
318i-02 e46
hej Clintan. Nej har inte kollat med BMW, jag utgår från att det är dyrt så jag börjar med att fråga er på forumet först !

Om jag får tips från nån utanför detta forum så hör jag av mig till dig.
du kan väl vara hygglig att göra detsamma.

Gu
195
Gumpy
330 -01
För dyrt? Vad får det kosta då?
Tror du får det för under 100kr på BMW, sen ska det lackas i bilens färg.
Alternativt skroten.
ga
15
gamnacken
318i-02 e46
Jag har som sagt inte kollat med BMW ännu, men kostar den en hundring så är det väl OK. Bara inte 1 brk originalfärg kostar 200, då tycker jag det blir väl mycket för den lilla plastbiten. Vi får se, ska kolla med BMW på måndag.

PE
138
PEMA
530i -05 Touring
325i -08 Touring
Jag fick göra detta på min min 320 -03 jag hadde, nu kommer jag inte ihåg exakta sifror men vet att ni gissar bra under 100 för plastbiten och ca 200 för färgen... Frågar du mig så kan jag hålla med om att de blir larvigt dyrt, men helt klart värt det... Ser bedrövligt ut utan...

/magnus
PE
138
PEMA
530i -05 Touring
325i -08 Touring
Jag fick göra detta på min min 320 -03 jag hadde, nu kommer jag inte ihåg exakta sifror men vet att ni gissar bra under 100 för plastbiten och ca 200 för färgen... Frågar du mig så kan jag hålla med om att de blir larvigt dyrt, men helt klart värt det... Ser bedrövligt ut utan...

/magnus
ga
15
gamnacken
318i-02 e46
Så är det. Och hittar jag ingen så får jag väl leta upp en e46 på gatan och sno en ! För det är vad någon har gjort med min, ha,ha.. skämt åsido.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.