|
|
|
|---|---|
| hej jag behöver lite hjälp ! Har en E30 318 från 88 , jag har total renoverat den från rost dvs bytt ut all rostig plåt ( hela trösklarna ) grundat lagt på body sen lackat i bilens färg. Även golv helt lagade - det finns ingen rost , bilen har gått 10800 mil och jag har fått ett gäng olika bud på den som skilljer sig duktigt åt , tacksam för svar vet ej om jag verkligen ska sälja .. Men en snubbe gav ett bud på 32000 men sen hittade han en annan , när jag tvekade för länge | |
|
Ja...för 32000kr hade jag inte tvekat kan jag säga. Svårt att få dessa pengar trots lågmilad vagn. Den kan ju inte anses vara "orörd", vilket egentligen inte skulle ha renderat i 32000kr...tycker JAG. Men,men...marknaden styr, så 32000kr var helt rätt i det ögonblicket du fick det budet :) Mvh Janne. |
|
|
Håller med Janne här ang 32000:- Att motorn gått mindre antal mil spelar inte så stor roll här. Tänker på att karossen inte är 100% eftersom du fått laga den så pass mycket. Synd du tvekade där. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.