|
|
|
|---|---|
|
Vilka fälgar tycker ni passar bäst en svart e93 ? Har kikat lite på tenzo cusco r, asa gt2 black och yokohama advan ? Samtliga e svarta fälgar ? | |
|
Länk Länk Länk |
|
| Den med rödkant, den sista är också snygg men risken är att det blir för svart och då försvinner fälgarna i däcken. | |
| Maxad jag hade kört på advan fälgen, ostressat också!!! Så jävla snygg, lite dyrare än andra men kvalitén och vikten är oslagbar. Finns en kille här på forumet som kör på advan fälgar, riktigt snygga!! Enrita heter han, han har även sin 335a på garaget!! En annan snygg fälg är ju bbs lemans gunmetal. | |
|
Länk till Enritas bil Länk |
|
|
Bbs lemans Länk |
|
|
Enrita känner man :) hade en åktur i hans förra veckan ;) Fast hab hade inte svarta och jag tror inte det e samma modell heller :s Bortsett från kvaliteten och vikten så e advan sist på listan :( dem andra kändes kaxigare men visst sämre vikt osv :/ |
|
| Ska du ha svarta fälgar spelar det ingen roll vilka du väljer, det kommer ändå inte att synas hur dom ser ut... ;-) | |
|
Här kan du få lite inspiration kanske: Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| Ojjjj tack grodan :)) den svarta fick mig på helt andra tankar nu :p | |
| Har du gett upp svarta fälgar? | |
|
Ge, jag vet faktiskt inte..tycke det såg riktigt bra ut med dem guldfärgade ala bronze ? |
|
|
Utan någon som helst tvekan Advan RS!!! Och jag tycker vanliga silverfärgade fälgar passar riktigt bra på svarta bilar men även grå eller guld/brons kan se bra ut men svarta fälgar har jag aldrig gillat(även fast jag har det själv;) och speciellt inte på svarta bilar. |
|
|
Håll dig borta från svarta till svart bil, ser bara skitigt ut :-) Min bil Länk |
|
|
Nån som vet vad fälgarna på den svarta bilen heter ? Eller har några tips om några liknande fälgar ? |
|
| Maxad: Det är BBS som är lackad, troligen BBS RS-GT. | |
| Rättelse, det är inte BBS RS-GT. | |
|
Kolla in linea corse z2s det är kopior som är rätt lika. Dom har även många andra fälgar som jag tycker är riktigt snygga t.ex LC808 och LC855 |
|
| Vad tror ni om Tomason tn8 fälgar ? | |
| Eller Asa gt1 fälgar. Svart med röd/orange kant | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.