|
|
|
|---|---|
| Länk Verkligen ett ha begär över denna lilla present som BMW i Frankrike delar ut till deras 1M kunder(100st). Hade varit trevligt ifall BMW Sverige tagit något initiativ :D. Kanske dags för ytterliggare ett mail till BMW Sverige.. :P | |
| Ballt! :) | |
|
Mycket häftigt! Förvånar mig icke. BMW UK delade t.ex. ut nummerplaketter till 1M köparna. BMW Sverige är som vanligt lika roliga som en blöt sopsäck när det gäller att hantera den lite mer prestandainriktade kundkretsen. -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Coolt! Men de har väl inte lagt ner Länk som jag fortfarande suktar efter? :) |
|
zcooter |
Hade hellre sett att BMW AG/GMBH hade gjort någon form av numrering av samtliga 1M-bilarna. Och på så sett fått det hela lite mer exklusivt. Jag ger inte mycket för "generalagenst" LTD numrering, då får ju bilarna samma nummer i resp, land. Och hur kul är det |
Verdi |
Egentligen rätt töntigt. Du köper en snordyr bil och får ett par handskar och en nyckelring. :) |
|
Det är inte det minsta töntigt tycker jag.. Att köpa en ny m-bil som ändån är relativt dyr skall vara en upplevelse i sig, inte bara få nycklen i näven och tack och hej! Min säljare på Bmw har hitintills i alla fall lyckats få mitt köp till att kännas lite extra och hoppas att det fortsätter så tills jag får min bil Vecka 1 2012.. Hur som helst så har jag mailat med en snubbe på Bmw Sverige och tog upp samma ide som uk/fr har gjort. Han vidarebefodrade min åsikt eller önskan till bmw:s försäljningsavdelning så får vi helt enkelt se om någon hör av sig :D zcooter: Helt klart är det det bästa. Men det tåget har gått för längesen så då får man försöka göra en så bra sak av det som möjlig. Skulle bmw Sverige sätta sin säregna prägel på en numrering så urskiljer det i alla fall de bilarna som är sålda nya här från resten :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.