|
|
|
|---|---|
|
Har läst lite trådar angående eftermarknads installation av aux till Z4 men har inte hittat något om det finns någon i Sverige som säljer en enkel variant med uttaget integrerat i askoppen (som jag ändå aldrig kommer att använda). Det finns ju i utlandet, men det borde väl gå att hitta även i Sverige? Inte så sugen på att köpa en BMW original då priset på 665:-, men framförallt att den inte är integrerad i askoppen, avskräcker (betalar man 665:- så kan jag tycka att det borde ingå istället för att jag ska behöva borra hål någonstans). Någon som hittat en svensk ÅF eller annars kan rekommendera vart jag ska köpa utomlands utan att behöva vänta för länge eller betala moms (inom EU alltså). Mvh, Fredrik | |
|
Kolla på www.ebay.de (Tüsklandt) eller på www.ebay.co.uk (England) Då båda länderna är EU-länder är allt redan intullat i EU så utöver priset är det endast frakt som tillkommer. Fraktkostnaden anges i varje annons om säljaren erbjuder frakt till Sverige. Dessutom är mina erfarenheter att fraktkostnaden är lägre från England/Tyskland och hem till dörren än om du fraktar något inom Sveriges gränser. Så låt inte detta avskräcka dig, det är bara att handla. Lycka till! ____ "Framhjulsdrivet? -Skulle inte tro det du..." |
|
|
Finns det orginal BMW aux att köpa alltså? Var hamnar det uttaget? Hur ser det ut? Art nr? //Anders |
|
|
Beställt. Finns oem. Dock ej med askkoppsmontage. //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.