|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Tänkte bara höra vad ni tror jag kan få för min pärla ! Det är en hellrot bmw 328i -99, som gått 23k, två ägare med mig. Den har följande: Farthållare, sportstolar i svart tyg, cd-växlare,acc,multiratt,armstöd,svarta blinkers runt om, sportchassi och lite annat smått och gott. Motorn renoverades för två månader sedan där bla vanos renoverades med nya packningar osv. Samt karrossen med nya bussningar osv. dock så finnes det lite negativt... Rost finnes på skufflucka samt ytterst pyttelite på huven och stenskott (original lack) Ac:n kyler riktigt bra, dock så rasslar den när den är på. Så vad kan man tänkas få för den? Samt är det värt att fixa dessa problem sen sälja eller sälja den i befintligt skick? tacksam för svar ! mvh Jonny K | |
|
Manuell förmodar jag ? Spontant känns den som en bil inte över 40´ i slutpris... En missljudande kompressor till ac(tror jag) är väl inget som direkt höjer intresset och sedan vet jag ju inte hur rosten ser ut på skuffluckan eller i övrigt så detta "värde" jag satt är ju högst preliminärt och osäkert.. Men du skriver "rost på skuffluckan" vilket jag tolkar som att det är ganska så betydande rostangrepp där.. Man ska(måste) se bilen på plats eller åtminstone ha lite bilder att gå på innan man kan börja göra någon närmare analys av ungefärligt värde idag.. Brukar vara en vits att försöka fixa till en vagn om man kan meka med detta själv, att lämna in detta blir dock inte speciellt kostnadseffektivt eller medverkar till att du får tillbaka pengarna du kostat på, men iofs så KAN det göra att fler blir intresserade och du får iaf bilen såld.. Jaja...Lycka till hur du än väljer att göra. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.