|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
|
Någon som anmält till Blocket? Samma företag:( Wollie AB EB |
|
|
Inte jag! Fler bilar som är tveksamma. Volvo V70 56000 mil finns nu en förklarande text som inte fanns från början. Dodge har en notering på 23000 mil i USA Kia är försäkringsinlöst. Behöver inte vara allvarligt skadad med tanke på ålder och värde, men det är svårt att veta? |
|
|
Jag förstår inte mig på dessa bakgårdshandlarna. De skriker i annonsen: OBS!! MÄTARSTÄLLNINGEN STÄMMER INTE DÅ MOTOR OCH VÄXELLÅDA OCH MÄTARE ÄR BYTT! Varför inte ange korrekt miltal, och OM motor/växellåda är bytt, istället göra en notering om hur långt de har gått. |
|
| Wollies bmw är nu anmäld till blocket | |
|
Fram med chipsen! Fenix bilar, Eskilstuna UHS713 UHS 713 Länk Länk MHL774 MHL 774 Länk Länk BGH345 BGH 345 Länk Länk TFT674 TFT 674 Länk Länk |
|
| fortsättning följer | |
|
BXT464 BXT 464 Länk Länk YJH003 YJH 003 Länk Länk YJO999 YJO 999 Länk Länk PFP534 PFP 534 Länk Länk HOD655 HOD 655 Länk Länk Några har haft Trygg Hansa som ägare, jag kan inte veta om de har varit skadade. |
|
|
BTM161 BTM 161 Länk Länk XKS689 XKS 689 Länk Länk YJC847 YJC 847 Länk Länk BLE995 BLE 995 Länk Länk |
|
| Jo dom säljer uppenbarligen gamla inlösta krockburkar..Men nån ska ju göra det åxå..=) | |
| Användaromdömena var ju positiva iallafall..=) Länk | |
|
XSR461 XSR 461 Länk Länk TEJ823 TEJ 823 Länk Länk DBW753 DBW 753 Länk Länk YJA285 YJA 285 Länk Länk YFN544 YFN 544 Länk Länk WAS476 WAS 476 Länk Länk Jag säger som firman, "Vi reserverar oss för eventuella fel beskrivningar". Jag har ingen uppfattning om hur allvarliga skador det varit på bilarna. Jag har inga kunskaper i bilplåtslageri. Jag har ej heller någon uppfattning om det kan finnas naturliga förklaringar till varför mätarställningarna inte stämmer. Jag gör er endast uppmärksamma på informationen, som finns tillgänglig offentligt, på respektive bil. |
|
| Bara firmanamnet är ju avskräckande, Fenix!? Ur askan, i elden...kommer alltid tillbaka😱...tack för varningarna👍 | |
|
BMW X5 - CPB838 Länk |
|
| Den mätarställningen såg ut som EKG:t som togs när man gjorde lumpen och åkte in på sjukan efter att man hade supit 5 dar i sträck:) | |
|
Angereds Bilförsäljning AB SAAB 9-5 -07 FUO275 FUO 275 Länk Länk |
|
|
WCE849 WCE 849 Ford Mustang, smälld och backad 15.000 mil Länk ------- //Lövet |
|
|
RXP394 RXP 394 Ford Mustang med skrotutredning från USA Länk CWU106 CWU 106 Dodge Ram med skrotutredning från USA Länk |
|
| Kommer det inte lite många icke-BMW's nu i en tråd över fifflade BMW bilar? | |
|
Jo det gör det! Du har en Audi och jag har en Volvo, en Golf och en Nissan. Det kan ligga i allas intresse vilka bilar vi ska undvika. Det kan också ge en signal om vilka handlare vi ska undvika. Personligen kan jag undvika annat än BMW om ni vill. |
|
| Ja, eller byta namn på tråden alternativt skapa ny tråd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.