AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.693

Auto City Syd (Löddeköpinge)?

Är dom seriösa??
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Har varit där och tittat några gånger på bilar. Samtliga gånger har jag haft svårt att förstå att det är samma bil jag tittar på som beskrevs i annonsen eller i telefonen.

Min högst personliga uppfattning och slutsats är: Välj ett annat ställe att handla på. Du har ju Jarls samt Påarp i närheten som är bättre alternativ
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Har varit där och tittat några gånger på bilar. Samtliga gånger har jag haft svårt att förstå att det är samma bil jag tittar på som beskrevs i annonsen eller i telefonen.

Min högst personliga uppfattning och slutsats är: Välj ett annat ställe att handla på. Du har ju Jarls samt Påarp i närheten som är bättre alternativ
Ringde dem ang. en bil förra året. Vid samtal nämnde de att de egentligen inte ville visa bilen eftersom den inte var rekonditionerad. Tittade på den ändå - såg ut som en rullande askkopp samt var nog den mest slitna och skitiga bil jag sett invändigt. Femtioelva sladdar som hängde och mojänger som var på trekvart....
Vågade knappt starta den.
Såg annons med bild senare - jag säger bara att bilder kan ljuga. Måste ha kopplat in en expert för att fräscha upp fotona.
Tycker nog att du skall välja annan handlare.
Som vanligt så är detta min uppfattning och kan ju vara en engångsgrej.

Sa
98
Sajlor
330 -01
Jag tycker att de e väldigt seriösa,har köpt två bilar av dem inga problem överhuvudtaget, det känns bra att prata med normalt folk, inte en krängare. Ang reconditoneringen var det nog mer så att recondaren var duktig. Däremot har jag lite onda aningar ang. Påarp jag anar att han återställer servicemätarna utan att fylla i boken, spec på INSP vilket medför att kunden har en lång tid till nästa insp vilket inte e specciellt bra.
Men de i påarp är för det inte oseriösa skall själv köpa bil där men man får ta allt med en nypa salt// som med alla bilhandlare.....
Sa
98
Sajlor
330 -01
Söker du M3 prova UCARS i eslöv mkt fina bilar där!
44
Döhn
750i -89
320 -84
Känner Benny sedan 20 år. Är en vanlig kille som jobbat upp sig. Inget konstigt. Att köpa en risig bil och reconda duktigt är väl inget ovanligt ? Jag tror du kan vara lika trygg här som hos andra. Hälsa från mig får du kanske rabatt t.o.m. :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.