|
|
|
|---|---|
|
Har lite frågor angående chip och extractor till min 325:a. Vad jag mest är intresserad av att få reda på är man märker någon skillnad med extractor om man kör med org.katalysator. Samt hur mycket chippet påverkar körkänslan. BMW när du hellre kör än låter dig köras | |
|
Extractor gör att du får mer vrid... på min känns det redan från början.... |
|
|
vars vill du har krafter ska du ha kraft i botten ska du ha ett 6-2-1 ska du ha en mer hög varvig maskin och få alla hästar i slutet så ska du ha ett 6-1. och tänk om du har längre rör så får du mer vrid på högra varv-kortare högre vrid på lägre varv sen om du ska göra ett själv så är det viktigr att du har en flödes mätare så det är rätt flöde på båda sidorna Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer ask fore the IP ----ICQ:137785585---- -------------------- |
|
|
De extractor rören jag tänkt mig är Lintecs som säljes av bildelsimporten Länk Detta är ett 3-1 system så detta bör ju stämma med vad du säger om kraft i botten. eller det ska bara vara ett rör fram till katten?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.