|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Jag är en nybliven ägare till sen E46 325 -04 Coupé STCC edition, (som verkar vara en ovanlig kombination?). Jag har då inte sett någon annan på blocket. Jag har dock några skumma fel på den. Det går det inte att skifta info i displayen med "B/C" knappen. Det händer ingenting när jag trycker. Det andra felet är att själva indikeringen för att farthållaren är inkopplad lyser konstant, (går inte att koppla ur). Farthållaren fungerar dock som den ska. Det tredje är att när jag slår på helljuset så tänds inte indikatorlampan (helljuset fungerar dock). Mvh David. | |
| sätter en liten peng på startkontakten! | |
|
Okej. Vart sitter den?. Menar du i tändningslåset eller?. /David |
|
|
Någon mer som har något tips?. /David |
|
|
Vet inte om det kan vara till ngn hjälp men en tråd som diskuterar B/C kanppen. Länk // Elbing |
|
|
Hej!. Nu har jag införskaffat en bättre begagnad BC spak. Jag tog ur airbagen och ratten, men sen fick jag problem då jag inte lyckades sära på över och undre rattstångskåpan. För det är väl rätt tillvägsgångssätt för att byta spaken?. Har jag missat något skruv kanske?. Hittade 2 i plast på undre kåpan och en på ovansidan. Finns de möjligen någon sprängskiss på området ifråga?. /David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.