|
|
|
|---|---|
|
Vilken föredrar ni? Vad är en 335 coupe sv-såld värd med klen utrustning? Kontra en finare m3 e46 -02 sv-såld smg? | |
| 335 utan tvekan, med 335 får du en modernare bil. | |
|
Säger jag M3. Trist med dålig utrustning i en 335:a. |
|
| 335 alla dagar!! | |
| Bättre en fräsch lågmilad M3 e46 än en snikutrustad 335. Eller så lägger du till några kronor och får en välutrustad 335 | |
| Jag missade att 335:an var snikutrustad, men hur som helst så känns E46 väldigt förortsaktiga nuförtiden. Satsa som Marin säger några kronor till på en välutrustad 335. | |
| Jag har en välutrustad 335 xi coupe -09 som kommer komma ut till försäljning inom kort, till bra pris! Intresserad? | |
|
Vill du ha kul, välj 335:an. Vill du ha sjukt kul, välj M3! Surf Or Die!!! |
|
|
"Förortsaktiga" - jag antar att det är något negativt menat, men jag trivs rätt bra i min villaförort... alltid kul när det hackas på M-bilar av folk som inte har en egen :-D 335an är en grymt fin bil men allt pekar mot att man vill ha den här typen av bilar välutrustade, inte minst för begagnatsmarkandens skull. Du måste provköra båda och besluta utifrån det. |
|
| Instämmer med flertalet av de föregående talarna och säger att du ska välja en välutrustad 335:a. Jag är inne på min andra, båda finns på länken Länk så får du lite hum om utrustningsnivåerna. Det är väldigt stort steg i kvalitetsskillnad mellan dessa bilar och dessutom är andrahandsvärdet säkrat på ett helt annat sätt med en E92:a. | |
|
Beror lite på hur du använder bilen men kör du inte bana så hade jag lätt valt en 335. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.