|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Följt tråden med spänning, farhad hur gick det? Dog tråden den binära döden ? | |
|
Kom hem från semestern imorse. Nu är jag uvilad och är pigg på att lösa detta. Jag har betalat väldigt mycket för denna bil och jag är tom redo att betala rättsliga kostnader. Bara jag kommer till botten med detta. Nu har jag all info på alla tidigare ägare. Nu kör vi. |
|
| Hur har det gått? | |
| Ja vad händer? | |
|
Börjar bli övertyg om att tråden dör binär döden..... Att gräva i sådan dynga då vet man aldrig vad som kommer upp. Men det hade ju varit intressant med ett avslut. |
|
| Jag har äntligen hittat nån på BMW som kan ge mig ett bevis som jag kan ta till bilhandlaren sen får vi se vad som händer. | |
NeZaN |
Någonting har iaf hänt eftersom att den säljs betydligt mycket billigare: Länk Tråkigt att nuvarande ägaren fick detta besked. Bilar blir ju tyvärr nästan alltid stämplade efter sånt här. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Den bilen bör gå ner minsr 50 000:- till om den överhuvudtaget skall säljas... BMW M-POWER |
|
|
Jag har hittat bevis att bilens mätare har ändrats vi importen till Sverige. Första ägaren är en privatperson som ägt bilen och sedan sålt den vidare. Handlaren som jag köpt den utav har inget med bilen att göra eftersom han bara ordnade en finans åt mig och säljaren. Jag har däremot kommit överens med förra ägaren om en kompensation så jag är nöjd. Kommer att behålla bilen. Finns trots allt mycket kvitton på saker som är bytt. |
|
| Ser du till att få mätaren framskruvad till det verkliga/troliga miltalet? | |
| Nu ligger XKA568 ute på Blocket igen. Mätare såklart inte framskruvad... | |
|
Länk: Länk |
|
NeZaN |
Älskar golvmattorna... /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
och redan såld tydligen.. ;-) /Johan |
|
NeZaN |
Ja det går fort ibland tydligen :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Haha fort är bara förnamnet. Jag mailade faktiskt, innan jag googlade reg nummret. Bara nån timme efter annonsen kom ut. Fick aldrig svar. Synd, för man hade ju en bra kontring haha... | |
|
Kolla om bilen byter ägare verkligen. Den kan ha tagits bort från Blocket av andra anledningar. ------- //Lövet |
|
| Tja, det är ju tveksamt att den skulle blivit såld så fort... | |
|
Tillbaks igen :) Länk |
|
| Både mattorna och priset såg som någon sa rent förjävliga ut haha.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.