AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.842

Hur många här har sålt sin m3a i maj/juni?

Sida 3 av 3
Martin: Haha det såg jag faktiskt inte. =)

Har faktiskt funderat på 335 oxå men det är stor risk att man ångrar sig om säljer just den M3:an jag har. :-/

///M. Pedersen

Japp, det problemet kommer du alltid få fajtas med ;). Jag fick göra det och tänker fortfarande på det från och till. Men det man har framför sig dämpar det tänket rätt ok :P
Ja du har verkligen nåt att se fram emot. =) Hittade lite bilder på min och det gjorde inte det lättare. Planerar på att återställa den. Länk

///M. Pedersen

StProPro-medlem
235
Stefux
Bmw 535d F11 Touring 14
BMW 325 cabriolet Msport2 02
Ja jag är inte så hemlig av mig :-).
190 fick jag, helt ok, trevlig och seriös köpare. Men det gick lite för fort, så nu får man åka hoj ett tag innan jag hittar något nytt.
Har aldrig varit med om en sådan snabb affär....någonsin hehe.

//Stefux
Fr
258
Fredde71
F31 320d M Touring -13 Min första nya bil! Byggd Juli 2013.
E46 M3 SMG -03

Honda NX650 Dominator -88
Husaberg FE400 -97

BMW CS#7985
BMW SC#997
Stefux: Varför annonsen kvar på blocket och här på Autopower om bilen redan är såld? Ser fin ut men den oxfordgröna färgen är inte min favorit, inte heller träinredningen och färgen på lädret...
Men grattis till den snabba försäljningen!
Och 190.000 var ett lågt pris tycker jag för den bilen, men det är väl bara att acceptera att prisbilden sjunkit väldigt mycket sedan förra året då jag hittade min bil efter mycket letande...
Det finns väldigt många M3 på blocket nu och väldigt fina med bra historik och det till ett bra pris. Förstår att vissa bilar är svårsålda nu, när man inte vill släppa ögonstenen till vilket pris som helst. Och när de har lite speciella färgval på lack och inredning osv.

Verkar vara köparens marknad nu så passa på alla som inte hittat sin drömbil ännu! Ni kommer inte att ångra er, en fantastisk bil !!!

"Det är viktigt att lära sig av andras misstag!
Man hinner inte göra alla själv..."
StProPro-medlem
235
Stefux
Bmw 535d F11 Touring 14
BMW 325 cabriolet Msport2 02
Bilen är inte såld förens pengar finns på banken :-)
Men nu är det klart och annonserna ska vara borta.

Man får nu räkna med att priserna sjunker, M3-e46:erna ligger nog runt 20 000 tusen just nu och kommer att sjunka mer, själv gav jag 200 i vintras och körde 1500 mil, mestadels på jobbet.

Och ska jag vara ärlig så är även det ett överpris, tröttnade på klonkande i bakaxel och drivlina. Visst är det en rolig bil men en bil för 200 000 tycker jag att man ska slippa sådant. Nu rör jag väl om i M3 träsket :-) men det var den största anledningen till att jag sålde.
Nu blir det en e-90 eller en e-60 :-)

//Stefux
Om
215
Omegamannen
330d Touring -18
M2 Competition -20
M3 E46 är ingen komfort räser :-)
///M///: Minns dagen när vi fotade dem bilderna :) Återställ inte den, ser ju så mkt bättre ut nu ;) Den behöver spacers bara för att få ut fälgarna lite sen hade en kolfiberläpp framtill kunnat vara snyggt samt en csl-lucka. Men snart är det vanligare utan csl-lucka :P
Mathias: Jag vet mycket väl vad du gav för den :)
Jag hade kunnat tänka mig E46 igen men den känns gammal idag. M3 E92 blir det troligtvis härnäst!          
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Så fort jag säljer min M5a kommer jag att ringa till dig MagnusSa jag gillar din bil skarpt och uppskattar när bilar är så väl skötta..
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
catch_me:

Tycker att du gör helt rätt.
Välvårdade bilar skall man ta vara på...

BMW M-POWER
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Tycker jag låter som en bra idé :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.