|
|
|
|---|---|
|
BSR inbjuder härmed Autopowers medlemmar till en intressant studiedag hos BSR i Växjö Fredagen den 8 juli. Alla som är det minsta intresserade av trim och professionell motoroptimering kommer att få en spännande inblick i arbetet som sker bakom kulisserna. Ni får en rundtur våra lokaler och en demonstration i hur utvecklingsarbetet går till.Vi kommer att demonstrera en effektmätning före och efter optimering, till detta använder vi oss av Rototest, vi kommer även att förklara hur kalibreringen går till och vilka omfattande tester som krävs för att utveckla en trimsats. Intressanta ämnen och frågor som kommer behandlas av kunnig personal under dagen: Kan ökat effektuttag skada bilen? Vilka är de vanligaste trimmetoderna på marknaden? Hur utvecklas ett trimprogram på BSR och vad skiljer gentemot konkurrerande trimfirmor? Minskar bränsleförbrukningen? Under dagen kommer det att bjudas på restaurang-lunch och kaffe med fika Du som är Autopower-medlem kan nu anmäla ditt intresse att närvara under denna studiedag som sker 8/7 kl 11:00. Du anmäler dig genom att skicka ett mail till info@bsr.se och uppge att du är medlem på Autopower. Anmälan är inte bindande. Mvh BSR Svenska AB BSR Svenska AB www.bsr.se | |
| Anmäld :P | |
|
Hej alla! Tack vare ett flertal önskemål om att senarelägga datumet för studiedagen hos oss har vi beslutat att nytt datum för eventet blir Lördagen den 27 augusti. Vi ser fram emot att träffa så många som möjligt av er då! Mvh BSR Svenska AB |
|
| Anmäld :) | |
|
Såg detta meddelande av en händelse då jag inte brukar gå in på denna delen av forumet, verkar riktigt intressant. Kan ni specifiera tiden lite mer då jag behöver ta ledigt från jobbet några timmar? /Rikard |
|
| Blir det av, och isåfall när? | |
| Verkar inte som BSR hänger så mycket här på forumet. Har ju inte fått nått svar på min fråga. Kunde ha mejlat men jag tycker de får ha lite mer koll om de nu går ut och bjuder in här på AP. | |
|
Håller med! Fick ett mail av en Magnus från BSR som ville att jag skulle ringa upp honom, vilket jag gjorde flera gånger utan svar. Svarade på mailet och bad honom ringa upp mig men fortfarande ingenting.. Åker till Sportvagnsträffen i Hofsnäs istället :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.