|
|
|
|---|---|
| låter lite som när man inte har jordat stereon riktigt, ett lite vinande ljud när jag gasar uppstår och jag måste anta att det kommer från fläkmotorn eller något med fläkten för när jag stänger av den helt så är ljudet borta! någon med samma problem..... kan det vara så att det är fläktmotorn? upplever att ljudet kommer som bakom handsfacket! sitter det någo där som är till fläkten eller..... så trött på ljudet!!!! | |
| Brukar låta så när generatorn är på väg att ge sig. | |
|
hmm, generatorn.... jag får inte riktigt ihop det, kan du förklara lite mer! har du själv haft det här felet timur? om jag stänger av fläkten så slutar ju ljudet och jag undrar lite vad generatorn kommer in i detta fall? |
|
|
Har du AC'n igång ? Testa att stänga den isåfall. Har också detta ljud i compacten. Låter som man har en kompressormatad motor. Hos mig uppstår det när AC'n behöver fyllas på.. gör man det försvinner ljudet och håller sig borta ett par år.. Har förmodligen en pytteliten läcka nånstans i systemet. Förövrigt kyler den som den ska. Born by GOD, used by the DEVIL |
|
|
Helt otroligt, fick detta problem på motorvägen idag, låter rätt högt också men bara runt 2k rpm. Stängde av ac:n och ljudet försvann, vilket sammanträffande :) Blir väl att fylla på kylmedlet så man inte steks i sommarsolen. |
|
| dock har det försvunnit när jag har stäng av fläkten helt.... kan det va så tokigt att jag skulle behöva fylla på min ac... har känt visserligen att den kanske inte kyler helt 100. någon som vet pris för att fylla på hos mekonomen? eller någon annan... | |
| provade att stänga av ac och vips så var ljudet borta!!!! japp det blir till att fylla på ac:n! | |
| sådär ja då var den påfyllt och inget oljud!!! 1800kr trycktestad och fylld hos mekonomen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.