|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Högerstyrd därav priset! | |
|
Trotts det ett bra pris, om det inte finns tveksamheter utöver lacken och bussningarna. Man skulle kanske köpa den och ha som trackdaybil. Men kanske för ovant att sitta på högersidan och jaga spaken med vänsterhanden. Skulle varit SMG på den... Men nog blev man lite sugen på en trackdaybil! "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
Importerad 2010-09-21, regbesiktigad med 9714 mil på mätaren. Tagen i trafik 2010-10-28 Mätarställning i annonsen 16200 mil. Alltså 6486 mil på ca 8 månader. Men den används varje dag står det i annonsen vilket då ger ca 27 mil per dag! En som gillar att köra M-bil uppenbarligen. "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
9714 engelska X 1,609 = 15630 svenska. inga konstigheter där tycker jag... |
|
| Eller så skulle den kunna vara regbesiktad med 9714miles på mätaren? Detta ger i runda slängar 15500mil, alltså skulle den nu ha körts ca 700mil på 8 månader vilket låter lite mer rimligt om du frågar mig. | |
|
Från Transportstyrelsen: Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2011-08-01 - 2011-12-31 Senast godkända besiktning:2010-09-21 Vägmätarställning, km:97142 Konstigheter tycker jag. Bilprovningen kan väl inte skriva in en mätarställning i miles som kilometer!? Och då borde ju ställningen vara 97142 miles!? Tror väl också att man i Storbrittanien gått över till metriska systemet i bilarna? Eller kanske inte 2002? Alltid roligt att spekulera i saker som man inte behöver engagera sig i. Konstigt vad forum kan få en till... "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
| F71> fel. Körsträcka anges i miles i UK. Uppgiften är helt korrekt från TS. TS skriver av mätarens numeriska värde utan hänsyn till enhet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.