|
|
|
|---|---|
|
335dt M-sport -07 +stark & snabb +bränsleförbrukning (7.8 lit/100km) +väghållning +automatlådan -dieselljudet på tomgång -stötig med M-sport chassie -mycket komplex I-drive 335 Xdrive coupe -09 +ruskigt snabb +motorljudet!!! +lättjobbad I-drive (nya navigatorn) +fjädring med standardchassie +automatlådan -bränsleförbrukning (10,7 lit/100km) -stora dörrar Om man kan leva med att bensinaren drar 30% mer, skulle jag rekomendera den framför dieseln. Det finns igentligen inga andra nackdelar. Helst med standardchassie. //Marin | |
Verdi |
Que? Jämför du en touring med en coupe? Why? |
| För tillfället ingår båda två i min bilpark, men jag jämför igentligen motorerna. | |
|
Jag hade samma bilar som du samtidigt under en period men då utan xDrive och automat på Coupen. Personligen tycker jag coupen är trevligare men skulle jag bara behålla en bil som uppfyller krav på utrymme och bränsleekonomi skulle jag ta dieseln. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
Verdi |
Det var alltså en (not so) hidden brag? ;) |
|
Då skulle det stå i min profil, eller hur? Jag driver numera en bilfirma vid sidan om, så det kommer in lite kul bilar med jämna mellanrum:) |
|
| 1,07 liter/mil är ju löjligt låg förbrukning med tanke på effekten. | |
| Thorssa: Må så vara, men den är fortfarande hög i jämförelse med dieseln. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.