|
|
|
|---|---|
|
Tänkte sätta dit mitt modellemblem (325 i) på bakluckan (E91-07). BMW åf lyckades tyvärr inte få fram måtten, var det exakt ska sitta på luckan. Jag har mätt på en likadan med om någon har exakta måtten, lägg gärna upp dem här. Någon tycker säkert att det är skitfult/onödigt att ha modellbeteckningen på och någon tycker säkert tvärtom men de kan man skriva om i andra trådar :) | |
| Levereras inte modellbeteckningen med en mall? Har för mig att jag såg att de hade en mall till det när BMW Göteborg monterade dit den på min E46 en gång i tiden. | |
|
Jo, jag fick en mall för hur långt det skall vara mellan siffrorna men tyvärr inte var på luckan de ska sitta. |
|
|
Klart du ska ha modellbeteckningen. Jag hittade till min här Länk Vet inte om just din bil finns med, men en ledtråd får du säkert. Bläddra dig fram till Body equipment så hittar du lite mått. |
|
| Bra site, synd att e91 inte fanns med | |
| Motsvarande har BMW, där även din bil ingår. Åk till ÅF:en där du köpte emblemet så tar han fram underlaget åt dig. | |
|
Min åf (BMW Danderyd) har ej lyckats få fram det, så om någon har exakta måtten tar jag dem gärna |
|
| Ser inte problemet om du har mätt på en annan bil. Går ju inte att mäta mer nogrannt då emblemen ska dit, än på en bil med befintliga emblem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.