|
|
|
|---|---|
|
Var hittar man billigast dessa bakljus? Hittade ett par på tyska Ebay för ca 1900 men de skickade inte hit. Dessutom undrar jag om det finns mer än en färg på dessa? Vissa ser så extremt mörka ut runt kanterna, men de på BMWs hemsida är ljusare. | |
råbban |
Här har jag köpt : www.salesafter.eu Funkar alldeles utmärkt . Var det billigaste jag hittade då iallafall . |
|
Det finns alltså bara en färg på dessa lampor? Tack för tipset. |
|
|
Länk Jag tror att jag köpte mina av denna säljaren. Klicka på min bil och kolla, det ska bara finnas en färg.. |
|
|
Original så finns det bara en färg. |
|
|
Tack för all hjälp. Fortfarande konfunderad efter att ha tittat på Simon76 bil och sedan på originalbilden från BMWs hemsida. Länk De ser bra mycket ljusare ut runt kanterna, speciellt det lilla glaset. Min bil Länk |
|
|
Det beror nog bara på ljuset på fotot.. Glaset är klart, och plasten bakom är svart. |
|
|
Hmm nu vet jag inte om det passar så bra min Platinabrons BMW längre. Lagom frustrerande... Min bil Länk |
|
|
Blir nog Hella Whiteline istället eftersom min bil är så pass ljus i färgen. Mörk bil: Länk Ljus bil: Länk |
|
|
Det blev Hella Whiteline... Bilder kommer upp i mitt galleri så fort de är monterade... MTEC v3 köptes också in idag... "You win if ou have the most toys when you die" |
|
|
Då var de ditsatta efter lite rengöring och vaxning av lamphusen... Länk Länk Länk Länk Länk Min bil Länk |
|
|
Såg riktig bra ut! Var får man tag på sådana (om det finns till E91)? |
|
|
Köpte mina på Länk och vad jag kan se finns det inte till E91 där i alla fall. Sökte lite på nätet och tydligen gör inte Hella dessa till E91. Min bil Länk |
|
|
OK, tack det var synd! |
|
|
RicardoB: Du behöver verkligen skaffa slutrör. Jag köpte mina på BMW. De kromade gick på ca 700:- och de i alu som sitter på nyare E9* kostar 1200:-. Till E91:an valde jag de för 1200:-. Det är mycket enkelt och montera dit dem. Med plasthammare slår man in dem försiktigt. De kromade: Länk De i Alu: Länk |
|
|
Ja jag vet Grodan, de ligger på inköpslistan. Tack för tipsen! Kommer nog på bilen inom en vecka :-) Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.