|
|
|
|---|---|
|
Söndag 10 juli blir det BMW träff i Örebrotrakten, ”Gnällbältesträffen”. Vi träffas traditionsenligt i Odensbacken kl. 12.00 på parkeringen mitt emot ICA- butiken. C:a 12.30 åker vi väg 207 de 3 milen mot Örebro med slutmålet Café Skogen. Café Skogen ligger på Sörbyvägen 15 (vid Glomman) i södra utkanten av Örebro. De som inte känner för att komma till Odensbacken, kan självklart åka direkt till Café Skogen dit vi beräknas anlända vid 13.00 tiden. Exempel på förtäring; STORA mackor t.ex. ostmacka, ägg och ansjovis, skogshuggarmacka (falukorv o ägg), räkmacka, paj + sallad. Alla BMW vänner är välkomna ! Göran | |
|
Självklart kommer Jag på denna trevliga träff. Perfekt då jag kommer hem från semestern dagen innan. Försöker få med mig fler av Jönköpings BMW entusiaster. /Stefan |
|
|
Om ni vill kan ni ju svänga förbi BMW´s of Swedens andra träff för året när ni är klara. Det är Sveriges största BMW-träff med 200-300 BMW från hela Sverige. Allt från gamla mint condition till nya muskel-Beemers. Vi håller till i Eskilstuna denna dag. Läs mer om träffen här: Länk Vår Facebookgrupp: Länk Hade gärna kommit på er träff om jag inte varit värd för denna gigantiska träff. Mvh |
|
| Måste tyvärr dra mitt strå till stacken och dra på mig uniformen för en dag på arbetet. . . | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En påminnelse om den årliga trevliga Gnällbältesträffen på Söndag. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
För mig blir det premiär, dom två föregående åren har det ju regnat om jag inte missminner mig. Den där skogshuggarmackan har jag stora förväntningar på. |
|
|
Asken, glöm inte min regskylthållare! :o) |
|
| Tack för trevlig träff - även om det fick en lite oväntad vändning för egen del. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.