|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| grattis.. den är riktigt cool den abarthen | |
|
Grannen trodde det var en Ferrari ha ha, men så tittade hon på reg skylten och bilen är ju köpt hos autoropa som säljer lite "finare" grejer" Något som är roligt, i alla fall just nu. Folk kommer fram och pratar om bilen när man parkerar, eller ger tummen upp om man får ögon kontakt. Det har hänt flera gånger nu =). Med BMW var man dussinet. |
|
| Har du bilder på underverket? :) | |
|
"Folk kommer fram och pratar om bilen när man parkerar, eller ger tummen upp om man får ögon kontakt. Det har hänt flera gånger nu =)" Så är det när man kör italienska bilar. :-) |
|
|
Ja man är ju inte direkt bortskämd med förra bilen. Bilder kan ja lägga upp, de ja tog igår kväll blev riktigt gryniga. Ska göra ett nytt försök imorgon. |
|
|
En bild på baken av en abarth, i mörkret med kass kamera. Länk |
|
| ska bilen förbli orginal eller kommer det tillkomma lite leksaker?? | |
|
Jag har funderat på det. I grund och botten föredrar jag orginal. Sommar fälgarna är knall röda oz racing, så jag funderar på att ha något annat rött också. |
|
| vad väger en 500 abarth?? har förstått att orginal så har de 135hk medans ss modellen har 160hk.. väger bilen runt 1 ton så är ju det rena gocarten... den där 500 tributo ferrari eller vad den heter är ju hur läcker som hellst | |
|
Yes 135 hästar på ett ton. 500 Tribyto Ferrari är sjukt dyr dock. Liknelsen med gokart är inte långt ifrån. stenhård fjädring ett hjul i varje hörn. Jag skulle dra liknelsen vid en liten terrier, de som biter en i byxbenet och hur man än gör så blir man inte av med den. |
|
| Den som tipsade om en Mito kan inte ha kört den. Sämre kvalité och känsla får man leta efter. Små pedaler också. | |
| Länk fiatt 500 tributo maserati.. denna är riktigt cool | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.