|
|
|
|---|---|
|
Då har man idag fått provsitta den gatregistrerade BMW som passar bäst på racingbanan , M3 GTS nr 106. Å den är go att sitta i , å lyssna på motorsången, vilken inte går av för hackor!!! Länk Trevlig Sten | |
|
Härlig fredag! |
|
| Ser nice ut men är den verkligen värd sina 1,9 msek? Känns som man kanske hittar nåt coolare för den summan om man inte prompt ska ha en ny bil. | |
|
Visst kan man hitta en rolig bil för mindre pengar , men detta är ju en unik bil. |
|
|
Den går ännu bättre ;) J-lar va Jarls tar betalt, finns en sv.såld, som gick för mindre... |
|
|
Nypriset var väl ca 1,2 mille i Tyskland vill jag minnas!? Har åkt tillsammans med en sådan på bana. Läcker bil på alla sätt och vis, men när priset börjar närma sig "Ferrarinivå" så vete fan om jag valt GTS trotts att jag är BMW-nörd sedan jag lärde mig att gå... Man kanske hade blivit otrogen om man haft så mycket stålar! Hemska tanke... ;-) "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
Länk "Det är viktigt att lära sig av andras misstag! Man hinner inte göra alla själv..." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.