|
|
|
|---|---|
|
Var inne på Förenade Bil (centrum) i malmö i fredags. Undrar bara vad det är för några jävla idioter som jobbar där på reservdels/service avdelningen. Jag var där inne för att fixa en plastbit (14 kr) till knapparna där larmet sitter (framför växelspaken). Det tog inte mindre än 10 min att få vänta på att kärringen i kassan pratat skit i telefonen. Dessutom var tillmötesgåendet från de övriga där inne i klass i gammal fin sovjet-anda. Måste man ha sin affärskostym varje gång man skall in där för att ngn skall bry sig? Nästa gång blir det NFS istället. | |
| Håller med till 110%! De har inte många rätt i den kundmottagningen... Dessutom är verkstadspersonalen förvånansvärt okunniga, förmodligen skolkar de från BMW's vidareutbildningar! Hädanefter ska jag lämna in på Autosport i Limhamn som tydligen ska vara suveräna. Någon som vet om dom även kan uppgradera mjukvara? | |
Bjudko |
Där e min bil köpt såg jag i s-boken :) På sista sidorna av boken kan man fylla i papper vad man tycker om Förenade Bils service och sen skicka till dem, ska ni ha?? hehe 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
Jag tar gärna några papper om du har några över... Kan inte fatta att man kan ha så dålig kundmottagning när man representerar världens bästa bilmärke. |
|
percy |
Tyvärr kan jag inte mer än hålla med.Min bil är köpt på¨Förenade Biloch servad där sedan ny (Ser bra ut i boken.Men man börjar bli less på att bli behandlad som luft.Tänkte prova Förende Bil på Jägersro "Gamla Wendels"De var duktiga innan de blev Förenade Bil.Annars får man ju prova Autosport i Limhamn.de ska vara ruskigt duktiga /Pi |
| Är autosport i Limhamn en auktoriserad BMW-verkstad? | |
|
är det något bmw sverige strävar efter? samma sak gäller i jönköping där "jakobssons mazda och annan skitbutik" fick ta över bmw för några år sedan. är du inte kännd av dem sedan tidigare och har ful slips, rolexklocka etc kan du kampa en vecka i deras bilhjall utan att bli erbjuden hjälp. serviceavdelningen är så illa däran att jag fått gå därifrån en gång mitt i ett samtal för deras kille var så dryg. i samma samtal trodde han att problemen med min bil berodde på rost i tanken, att tanken var av plast ville han inte kommentera. heja bmw sverige lycklig är den e32:a som får full gas! |
|
|
Novation i uppsala är bra spelar ingen roll att man kommer inklampandes med skitiga golvläggarbyxorna dom frågade om jag ville provköra en ny 320 och det ville ju jag. Inget knussel där inte.Humana priser på rep och service med fast man har inportade bilar. |
|
mackan325 |
Ja, Autosport är auktoriserad serviceanläggning. |
| Var ligger Autosport i Limhamn? Gula sidorna bort slarvade... | |
mackan325 |
Industriområdet tvärs över gatan från kalkbrottet. Limhamns ishall liger precis i närheten det är nog skyltat dit om du kommer från limhamns centrum hållet. |
| Tack Mackan! | |
|
Kan dom inte byta namn till Förorenade Bil eller nått?+ Nae den var dålig >:( -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.